close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נעלי סניקרס - כשספורט ואופנה נפגשים

מערכת שורשטז אב, תשפא25/07/2021

נעלי ספורט נוצרו על מנת לגרום לנו להרגיש נוח יותר ולשמור על בריאותנו במהלך ביצוע פעילות גופנית

תגיות:
נעלי ספורט נוצרו על מנת לגרום לנו להרגיש נוח יותר ולשמור על בריאותנו במהלך ביצוע פעילות גופנית. יחד עם זאת, חברות הספורט המובילות מציעות גם דגמים של נעלי ספורט בעלות צד אופנתי, אלו הן נעלי הסניקרס. הן עונות בדיוק על הצורך בנוחות לצד הצורך בשמירה על שיק, והן מתאימות כמעט לכל מטרה ולכל הופעה. אם אתם מסוקרנים לגבי ההתפתחות של נעלי הסניקרס אל תוך עולם האופנה, ובא לכם לקרוא ולהעמיק בבחירה של נעליים טובות, המאמר הזה הוא בעבורכם.

מאז ועד היום
נעלי סניקרס (Sneakers) הן נעלי ספורט אשר היו בשימוש כבר במאה ה-19 ואף קודם לכן.
מדובר בנעלי ספורט בעלות סוליית גומי אותן נהגו ללבוש למגרשי הטניס. הילדים באותה תקופה נתנו לנעל את הכינוי סניקרס שכן בזכות הסולייה הגמישה הם הצליחו לשחק ולרוץ מבלי להשמיע רעש (To Sneak). מאז עד היום נעלי הסניקרס עברו לא מעט גלגולים, והן מהוות חלק מגיבוש הערכים החברתיים והתפיסות השונות בעולם המערבי, ונתח משמעותי בעיצוב ופיתוח מגמות תרבותיות ואופנתיות כמובן. יתכן כי ההתפתחות של נעליים אלו בתוך עולם התרבות שלנו מקשה מאוד על מיקום נעלי הסניקרס בעולם ההנעלה של ימינו. אין ספק שעולה כאן תהייה האם הן קשורות יותר לעולם הספורט, כלומר לשימוש המקורי שלהן, או שההתפתחות הפכה אותן קשורות יותר לעולם ה Lifestyle

כיצד לרכוש נעלי סניקרס אונליין?
בשנים האחרונות חלה קפיצה ענקית ברשימת העסקים שבוחרים למכור את תכולתם אונליין. לצד זאת תקופת הקורונה והסגרים דחפה עסקים רבים למצוא פתרונות יצירתיים למצב, ורבים המציאו את עצמם מחדש על מנת להמשיך ולמכור גם ברשת. החשש היה גדול בקרב בעלי חנויות נעליים שהתקשו למצוא פתרונות מכירה אונליין מבלי לאפשר ללקוח למדוד את הנעל ולהרגיש אותה על הרגל. אולם גם לקשיים אלו נמצאו פתרונות, וכיום חנויות הנעליים מציפות את הרשת. אם אתם מעוניינים לקנות נעלי סניקרס ברשת, הנה כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם על מנת שלא תתאכזבו:
- בראש ובראשונה חשוב מאוד לבחור בנעל שתתאים למידה שלכם. בבואכם לרכוש נעלי סניקרס באתר תוכלו לגשת קודם כל לטווח המידות שלכם. אחרי שמצאתם את הנעליים המתאימות תוכלו לגשת לטבלת המידות המפורסמת באתר, למדוד את גודל הרגל שלכם על פי ההוראות, וכך להיות בטוחים שהמידה שלקחתם אכן מתאימה.
- אולי היתרון הגדול ביותר של קניה אונליין היא היכולת לסנן את המוצרים בטווח המחירים שמתאים לכם. אם אתם מעוניינים להשקיע מחיר סביר על נעלי סניקרס, אבל לא מעוניינים לשלם הון, תוכלו לסנן את הטווח המתאים, מבלי לבדוק נעל נעל בחנות עצמה, או לשאול את המוכר בכל פעם שאתם מחפשים פרטים.
- לבסוף, חשוב מאוד להקפיד לקרוא היטב את מדיניות ההחזרות של החברה. רצוי לרכוש נעליים אצל חברה מוכרת וידועה, שמאפשרת החזרות עד טווח זמן מסויים במידה והנעל לא לטעמכם, המידה לא טובה או שהיא אינה נוחה לכם על הרגל, ובתנאי שלא עשיתם בה שימוש כמובן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה